Procedura zwrotu towaru

Posted by lindus 07.11.2016 0 Comment(s)

záruka spokojenosti na okuliare

Jeśli okulary nie spełniają Twoich oczekiwań lub nie „leżą”, tak jak sobie wyobrażałeś, możesz je nam z powrotem odesłać w ciągu 30 dni od daty ich otrzymania.

Jeśli zdecydujesz się na zwrot otrzymanego towaru, tak przed wysłaniem okularów, prosimy o kontakt e-mail pod adresem: info@optopro.pl

Dla szybszej realizacji zwrotu, prosimy napisać numer zamówienia oraz dla poprawy jakości naszych usług, prosimy podać powód zwrotu towaru.

Okulary przeciwsłoneczne lub okulary niekorekcyjne:

Prosimy wziąć pod uwagę, że wszystkie zwrócone okulary są poddawane kontroli. Twój zwrot towaru, reklamacja lub wymiana nie będzie akceptowana, jeśli nie będą spełnione wszystkie ponieższe warunki:

  • Towar musi być w idealnym stanie, nieużywany i nie zużyty.
  • Towary nie mogą być uszkodzone (szkła i oprawka nie może być porysowana lub w jakikolwiek inny sposób uszkodzona).
  • Towar musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu razem ze wszystkimi dodatkami i akcesoriami (ściereczka z mikrofibry, instrukcja obsługi, certyfikat oryginalności itp.), które były dostarczone z produktem.
  • Produkty muszą zawierać wszystkie oryginalne metki, nienaruszone plomby i potwierdzenia oryginalności.
  • Towar musi być prawidłowo i bezpiecznie zapakowany, najlepiej w tym samym opakowaniu, w którym został dostarczony. Za wszelkie uszkodzenia odsyłanego towaru, Optorpro nie ponosi żadnej odpowiedzialności.

Okulary korekcyjne lub przeciwsłoneczne okulary korekcyjne:

Ponieważ możliwość odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży w ciągu 14 dni "bez podania powodu" nie pokrywa towarów, które zostały zrobione na indywidualne zamówienie i potrzeby klienta - czym są również okulary korekcyjne - zwrotu towaru w Optopro można dokonać, tylko wtedy, gdy zostały spełnione warunki (preszłanie skanu lub czytelnego zdjęcia recepty) naszej 30-dniowej ekstra gwarancji satysfakcj.

W takim przypadku, prosimy również o kontakt e-mail na adres: info@optopro.pl